Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KVALITNÍ ZBOŽÍ,

 

DOBRÉ CENY,

 

RYCHLOST DODÁNÍ,

 

ŠIROKÝ SORTIMENT,

 

ORIGINÁLNÍ VÝROBKY,

 

NOVINKY KAŽDÉ 2 TÝDNY

 

V RÁMCI OKR. UH, ZL, HO -  DOVOZ ZDARMA 



OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

Všechny objednávky, které učiníte prostřednictvím našeho e-shopu jsou závazné.

Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami a reklamačním řádem, a že s nimi souhlasíte.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy, kupní smlouvou se rozumí okamžik převzetí objednaného zboží zákazníkem.

Vyplněním formuláře objednávky nebo zaregistrováním dává zákazník souhlas ke shromažďování osobních údajů ve vztahu k objednávce.

Jak nakupovat

Ve výběru zboží vyberte prosím příslušný výrobek. Po kliknutí na vámi zvolený výrobek se vám rozbalí jeho celkový popis. U vybraného produktu stačí zadat počet kusů, potvrdit kliknutím na koupit a výběr je hotov. Pokud chcete nákup již vybraného zboží zrušit, klikněte prosím na odkaz smazat.

Pokud máte k našemu zboží jakékoliv návrh nebo požadavky, tak nás neváhejte kontaktovat na telefoní číslo tel: +420 606 328 003 nebo na email rakouskadrogerie@centrum.cz

Způsoby platby, doručení zboží

1) DOBÍRKA

Nejběžněji používaná platební metoda. Objednávku zaplatíte při převzetí zásilky od zaměstnance České pošty nebo pracovníka alternativního dopravce.

2) BANKOVNÍ PŘEVOD

Platbu můžete uskutečnit předem převodem peněz na bankovní účet dodavatele. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby jsou peníze na účet dodavatele připsány obvykle během 1-3 pracovních dnů.

Číslo bankovního spojení: 172693667 /0300 (Poštovní spořitelna)

Zboží odesíláme ihned po obdržení platby. Při převzetí zásilky od České pošty nebo alternativního dopravce pak již nic neplatíte.

3) OSOBNÍ PŘEVZETÍ

Ochrana osobních údajů

Provozovatel eshopu www.rakouskadrogerie.cz, Jirásek Aleš, prohlašuje, že poskytuje služby v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Všechny údaje zákazníků budou používány pouze pro účely obchodní a marketingové ve smyslu plnění služeb zákazníkům.Nebudou poskytnuty třetí osobě, ani jinak zneužity. Zákazník užíváním služeb tohoto e shopu dává souhlas ke shromažďování osobních údajů. Zákazník má právo kdykoli žádat o vymazání osobních údajů z databáze našeho e shopu, a tím i o zrušení registrace.

Reklamace

Na vyřízení reklamace klademe nadstandardní důraz. Snažíme se o to, aby v případě, že budete muset výrobek reklamovat, bylo vše vyřízeno k Vaší spokojenosti, v souladu se zákony.

Agendu reklamací, vracení zboží, jeho posuzování a jednání o náhradních řešeních má v kompetenci

Rakouská drogerie

Aleš Jirásek

Tel. +420 606 328 003

Vrácení zboží:

Reklamace se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno u provozovatele internetového obchodu. Záruční doba výrobku začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky.

Na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců

Kupující má právo, aby vada na výrobku v záruční lhůtě byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem, tj. nejpozději do 30 dnů od převzetí zásilky, pokud se prodávající se spotřebitelem písemně oboustranně nedohodne na lhůtě delší.

Zákazník může žádat o výměnu věci nebo vrácení peněz v případě, že jde o vadu odstranitelnou, ale kupující nemůže věc řádně užívat z důvodu, že se u věci opětovně vyskytla 3x stejná uznaná vada nebo 4 různé uznané závady nebo je zboží uznáno neopravitelným autorizovaným servisem. V obou případech je nutno s reklamovanou věcí předložit doklad o nákupu, výrobku, čitelný a kompletní opravný listy k výrobku z předchozích reklamací.

Kupující má povinnost zkontrolovat fyzický stav zásilky a obdrženého zboží. Jakékoli nesoulady či poškození musí ihned na místě komunikovat s dopravcem a zapsat zjištěné skutečnosti do přepravního listu (u České pošty sepsat reklamační protokol). V případě větších poškození kupující nepřevezme zásilku od dopravce vůbec a telefonicky či emailem nám nahlásí tuto skutečnost.

Pro uplatnění reklamace je potřeba: doložit doklad o nákupu zboží.

Zboží nemusí být vráceno v původním obalu.

V případě, že nastane důvod k reklamaci a nejste si správným postupem jisti, raději vždy konzultujte optimální kroky s našim reklamačním oddělením.

Odstoupení od kupní smlouvy dodavatelem

Zboží na skladě v eshopu není aktualizováno online. V případě vyprodání zásob na skladě nebo změny ceny od dodavatele si prodejce vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího. V takovém případě bude prodejcem nezávazně kupujícímu nabídnuto alternativní zboží nebo nová prodejní cena za zboží. Prodejce si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy s kupujícím v případě, že nebude možné naskladnit zboží od dodavatele za smluvených podmínek. Pokud nastane tato situace, kupující bude o zrušení objednávky neprodleně informován.